Operadagen Rotterdam wordt O.
 
                Na 15 jaar verdwijnt ‘Operadagen Rotterdam’ en gaat het festival verder onder de nieuwe naam O. De uitkomst van een intensief re-brandingstraject.
Binnenkort de volledige case op onze website, maar op het nieuwe www.o-festival.nl beluister je alvast een speciale podcast over de herpositionering. Waarom moest ‘Operadagen Rotterdam’ na 15 jaar de prullenbak in en wat verandert er bij de toekomstige festivals? Met een fijne bijdrage van een van onze senior designers Hanneke Minten. Check it out!
- 
                        
                              Enterprise campaignWe can announce that we just started a long-term collaboration with the world's largest car rental company: Enterprise! 
- 
                        
                              Tot straxDe theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'. 
- 
                        
                              Amsterdamse PoortOm transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig. 
- 
                        
                              What’s in a nameOok de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten. 
- 
                        
                              Whatever ComesTerug naar de muziek. Waar het allemaal begon. Das Buro werkt samen met Dinand aan een mooi verhaal. 
- 
                        
                              KETEL 1 ZomercampagneWinkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank. 
- 
                        
                              Designpanel beoordeelt Meervaart caseHet designpanel MarketingTribune beoordeelde deze week ons werk voor Meervaart Amsterdam. 
- 
                        
                              Finishing Ritsons Mini MBA in Brand ManagementDe uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject. 
- 
                        
                              Re-brand the Mondriaan FundMondriaan Fund is the financier and driving force behind the visual arts and heritage sector in the Netherlands. 
- 
                        
                              Internal Branding project for LuxorInternal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan. 
- 
                        
                              Rebranding RadioCorpRadioCorp vroeg ons te helpen met het doorontwikkelen van de visuele identiteit. 
- 
                        
                              New client: Working for RivasDas Buro is de komende maanden verantwoordelijk voor de corona campagnes van de Rivas Zorggroep. 
- 
                        
                              Strijbos & van Rijswijk identiteitWe gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen. 
- 
                        
                              Spontane Buurt BingoSamen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam! 
- 
                        
                              Winnaar internationale Red Dot AwardOnze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award! 
- 
                        
                              VTTI – Full of EnergyWe werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI. 
 
            