Brandplan for pro's
Wat je kunt verwachten...
Welk markt- of merkonderzoek je écht nodig hebt, wat je met die informatie kunt en wat je moet doen als er geen onderzoeksbudget beschikbaar is.
Wat merkstrategie eigenlijk is, welke vijf keiharde keuzes je moet maken en waar je die keuzes op baseert.
Waarom je geen juiste tactische beslissingen kunt maken zonder strategie en hoe je je budget verdeelt over merk- en conversiecampagnes.
Waar je een campagne concept op baseert en meetbaar kunt werken aan de groei van je merk.
Tientallen concrete voorbeelden op basis van ons eigen fictieve fast food merk 'Das Burritos'.

‘I train a lot of very good brandmanagers to be even better. But I have to say that the Das Buro team is among the smartest and most able branding teams I have worked with in a very long time’
Onze klanten

Let us know
Onderzoek doen, strategie ontwikkelen en die vertalen naar een concreet uitvoerbaar plan. We doen de hele dag niks anders. Heb je een vraag of kun je hulp gebruiken bij het ontwikkelen van je brand- of marketingplan? Let us know!