Re-brand the Mondriaan Fund

The applicants of the Mondriaan fund form a diverse group; from starting visual artists to experienced heritage professionals and from dutch clients to foreign institutions. Within the new brand strategy we wanted to develop a human, approachable and helpful brand. To stay away from a lofty authority, and rather be an accessible link between policy, field, and public. This fact is implemented in all deliverables. From the brand DNA to the visual language, from the application help to the annual report. A genuine re-branding! The full case with more detailed information will be online soon…


Related projects
-
Designpanel beoordeelt Meervaart case
Het designpanel MarketingTribune beoordeelde deze week ons werk voor Meervaart Amsterdam.
-
Amsterdamse Poort
Om transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig.
-
What’s in a name
Ook de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten.
-
Finishing Ritsons Mini MBA in Brand Management
De uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject.
-
Internal Branding project for Luxor
Internal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan.
-
KETEL 1 Zomercampagne
Winkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank.
-
Tot strax
De theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'.
-
Rebranding RadioCorp
RadioCorp vroeg ons te helpen met het doorontwikkelen van de visuele identiteit.
-
Operadagen Rotterdam wordt O.
Na 15 jaar verdwijnt 'Operadagen Rotterdam' en gaat het festival verder onder een nieuwe naam: O.
-
New client: Working for Rivas
Das Buro is de komende maanden verantwoordelijk voor de corona campagnes van de Rivas Zorggroep.
-
Whatever Comes
Terug naar de muziek. Waar het allemaal begon. Das Buro werkt samen met Dinand aan een mooi verhaal.
-
Strijbos & van Rijswijk identiteit
We gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen.
-
Spontane Buurt Bingo
Samen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam!
-
Winnaar internationale Red Dot Award
Onze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award!
-
VTTI – Full of Energy
We werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI.
