New client: Working for Rivas
                Met het Beatrix ziekenhuis, 15 verzorgingstehuizen, diverse revalidate centra en 4500 werknemers is RIVAS een van de grootste zorggroepen in de regio Zuid-Holland. Samen met het Rivas team werken we aan de ontwikkeling van een nieuwe campagne om bezoekers en personeel nog beter en scherper te informeren over de laatste regelgeving.
- 
                        
                            
                                    Enterprise campaign
We can announce that we just started a long-term collaboration with the world's largest car rental company: Enterprise!
 - 
                        
                            
                                    Tot strax
De theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'.
 - 
                        
                            
                                    Amsterdamse Poort
Om transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig.
 - 
                        
                            
                                    What’s in a name
Ook de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten.
 - 
                        
                            
                                    Whatever Comes
Terug naar de muziek. Waar het allemaal begon. Das Buro werkt samen met Dinand aan een mooi verhaal.
 - 
                        
                            
                                    KETEL 1 Zomercampagne
Winkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank.
 - 
                        
                            
                                    Designpanel beoordeelt Meervaart case
Het designpanel MarketingTribune beoordeelde deze week ons werk voor Meervaart Amsterdam.
 - 
                        
                            
                                    Finishing Ritsons Mini MBA in Brand Management
De uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject.
 - 
                        
                            
                                    Re-brand the Mondriaan Fund
Mondriaan Fund is the financier and driving force behind the visual arts and heritage sector in the Netherlands.
 - 
                        
                            
                                    Internal Branding project for Luxor
Internal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan.
 - 
                        
                            
                                    Rebranding RadioCorp
RadioCorp vroeg ons te helpen met het doorontwikkelen van de visuele identiteit.
 - 
                        
                            
                                    Operadagen Rotterdam wordt O.
Na 15 jaar verdwijnt 'Operadagen Rotterdam' en gaat het festival verder onder een nieuwe naam: O.
 - 
                        
                            
                                    Strijbos & van Rijswijk identiteit
We gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen.
 - 
                        
                            
                                    Spontane Buurt Bingo
Samen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam!
 - 
                        
                            
                                    Winnaar internationale Red Dot Award
Onze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award!
 - 
                        
                            
                                    VTTI – Full of Energy
We werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI.