Designpanel beoordeelt Meervaart case
 
                Altijd spannend zo’n publieke beoordeling, maar de mooie cijfers vlogen ons om de oren! “Het logo is in zijn simpelheid briljant, straalt kracht uit, is lekker herkenbaar en is maar gewoon een M”, schrijft een van de panelleden.
Begin dit jaar ontwikkelden we de nieuwe merkstrategie en -identiteit van Theater de Meervaart in Amsterdam-West. Een ambitieus re-brandings traject waarbij we verantwoordelijk waren voor strategie, indentiteit en activaties.
Het logo is in zijn simpelheid briljant, straalt kracht uit, is lekker herkenbaar en is maar gewoon een M
 
            More?
- 
                        
                              Enterprise campaignWe can announce that we just started a long-term collaboration with the world's largest car rental company: Enterprise! 
- 
                        
                              Tot straxDe theaters mogen binnenkort eindelijk weer open! Voor Luxor bedachten we daarom de merkcampagne 'Tot Strax'. 
- 
                        
                              Amsterdamse PoortOm transitie van de Amsterdamse Poort te communiceren was een duidelijke stijl nodig. 
- 
                        
                              What’s in a nameOok de naam is een belangrijk onderdeel van een merk. Wij kunnen het weten. 
- 
                        
                              Whatever ComesTerug naar de muziek. Waar het allemaal begon. Das Buro werkt samen met Dinand aan een mooi verhaal. 
- 
                        
                              KETEL 1 ZomercampagneWinkels dicht, horeca dicht, clubs dicht. Toch introduceerden we met KETEL 1 een nieuwe mixdrank. 
- 
                        
                              Finishing Ritsons Mini MBA in Brand ManagementDe uitkomst van een mooi en intensief re-brandingstraject. 
- 
                        
                              Re-brand the Mondriaan FundMondriaan Fund is the financier and driving force behind the visual arts and heritage sector in the Netherlands. 
- 
                        
                              Internal Branding project for LuxorInternal branding. It’s the start of every well-constructed brand positioning plan. 
- 
                        
                              Rebranding RadioCorpRadioCorp vroeg ons te helpen met het doorontwikkelen van de visuele identiteit. 
- 
                        
                              Operadagen Rotterdam wordt O.Na 15 jaar verdwijnt 'Operadagen Rotterdam' en gaat het festival verder onder een nieuwe naam: O. 
- 
                        
                              New client: Working for RivasDas Buro is de komende maanden verantwoordelijk voor de corona campagnes van de Rivas Zorggroep. 
- 
                        
                              Strijbos & van Rijswijk identiteitWe gaan het het werk en de ambities van Strijbos & van Rijswijk kracht bij te zetten door hun werk, composities en projecten op een verhalende manier te tonen. 
- 
                        
                              Spontane Buurt BingoSamen met onze vrienden van Big Creative organiseerden we een spectaculaire Buurt Bingo in Amsterdam! 
- 
                        
                              Winnaar internationale Red Dot AwardOnze poster serie voor het internationale Koorbiënnale festival is bekroond met een Red Dot Award! 
- 
                        
                              VTTI – Full of EnergyWe werken aan een nieuwe merkstrategie, merkpositionering en merkidentiteit voor VTTI. 
 
            